welcome to my blog :))

nama aqu NUR NAJIHAH ZAINAL .
.tapi membe panggil aqu MARR .
.umor aqu 17tahun . .
.tarikh aqu di lahirkan 22.0ctober .1994 .
.aqu budak JB jep .
.asal labis ."KAMPUNG PAYE MERAH" .
.aqu jenis yang SPORTING .sapesape naq kawan nan aqu dipersilakan .:)
.

BILA . . . .

aku mintak maap ~
aku tahu aku nie manyak menyusahkan kau ~
aku pempuan yang hanye memberi beban pada kau ~
aku memey pempuan yang lemah ,ta sempurna ~
tapi aku pempuan yang punyer perasaan ~
kata-2 kau tuh buad aku terasa~
aku tahu kau cakap cam tuh kat tuh bub kau marah aku ~
aku kenal kau macam mane ~
kau selama nie ta pena marah aku ~
semalam tuh memberi impak yang besar pada aku ~
aku sayangs kau ~
ta kann aku nak buad kau cam tuh ~
law punn dea kawan aku ~
aku ta kan buad lhaa~
kalau aku bagi punn ,aku yang sakid hati ~
kau pk lhaa faiz ~
setiap apa yang berlaku semalam tuh~
menunjukkan kau tuh sape ~
law apa punn .~
aku tetap sayangh kau ~
ILYSM !!

No comments:

Post a Comment