welcome to my blog :))

nama aqu NUR NAJIHAH ZAINAL .
.tapi membe panggil aqu MARR .
.umor aqu 17tahun . .
.tarikh aqu di lahirkan 22.0ctober .1994 .
.aqu budak JB jep .
.asal labis ."KAMPUNG PAYE MERAH" .
.aqu jenis yang SPORTING .sapesape naq kawan nan aqu dipersilakan .:)
.

DO THE BEST FOE SPM ~

 .nuw.,dha tibe time foe me think about my future ~
dha ta buley men-2 cam dulu dha .
aku dha besa ,ta lame lagi punn aku dha abiz sekula`
aku cuma harap aku dapat sambong belaja pas spm nntie
 aku ta nak duduk labis sampai aku tua 
bukan nak belagak ~ tapi masing-2 punn nak blah dari labis nie kann ?
aku nak berjaya macam kakak-2 aku jugak .
masuk UNIVERSITI ,mztie best kann ?
aku sedar aku nie ta lah sebijak kowg semua 
tapi masing-2 ade rezeki masing-2 .
soo ,ta heran lha kann law aku berjaya masuk U nntie .
mak aku selalu pesan kat aku 
dea nak aku masuk U cam kakak uda aku `
tapi ??
aku nan kakak aku ta same .
mak aku suke sama kann aku nan kakak aku .
aku ta nak nntie bile result spm kluar ~
mak aku sedih ,hancur harapan dea .
sebab aku ta seperti yang dea harapkan .
abg aku selalu marah aku law ta bace buku ~
dea cakap jangan menyesal nntie bile spm kluar .
aku faham maksud dea `
tapi ta kann lhaa aku nak hadap buku 24 jam ?
sewel aku nntie =)
hehehehe ^__^

apa punn aku akan buad yang terbaik foe spm nntie `
doakan aku berjaye eah kawan-2 .
aku punn doakan kowang jugak .
^___________^

sebak pula tetibe kann ?
pas nie aku dha ta jumpe dha mbe-2 seperjuangan aku .
tamat jewp paper akhir ,masing-2 dha buad hal masing-2
sedih lhaa nantie =(
dha ta dpat gurau ,gado ,manje nan warga 5EA kann ?
AKU SAYANGS KAURANG SEMUA TAHU ~
selama 2 tahun kita bersama .mencari ilmu ~
saling bantu membantu ,sayang menyayangi 
dari hal kehcik bergaduh sampai jadi hal besar .
tuh lhaa ragam buda 5EA .
macam buda-2 pra sekula . .
hahahaha =)
memey lhaa kann ? kelas paling HOT !
putera nyer hensem-2 belaka .
puteri nyer ayu-2 belaka .
terhangat di pasaran . 
hihihihi ^__^
puji diri sendiri lhaa ~
tape lhaa kann ? bukan selalu kodd ~
kalau kowang masuk kelas 5 EA ~
buley giler kepala . .
bub kita owg nie memey kepale gile-2 .
ta pena nah seyes langsong .
kelas yang peramah lhaa kate kann ?
semua nyer satu bangsa !!
hakhak <3

anel , ami ,fuad .syam ,mizan ,ayie , umar , adam ,
coy , hery , adie ,apam , luqman , quyyum , yutt ,
eliu , 

bella , ulen , adut , ejah , tjah , syera , bedu , yan ,
era , fzira , bhai , atie ,cika .nadiah ,spana , siti ,
siah ,che ,tyha ,ara ,caca , huda ,

GOOD LUCK FOE SPM DEAR !!
DO THE BEST OKE <3
AKU SAYANG KAURANG TAHU ~~
^___________^




No comments:

Post a Comment